zaterdag 2 september 2017

We vliegen erin!


Ik ben nu al 9 (… )
zit in de klas,
naast Frauke en Malin en Lobke en Cas
Ik krijg hier Frans, taal en muziek,
rekenen, turnen, ik ben een freak.
Ik voel me heel goed,
ben nu al groot, ben echt heel graag in deze school.
Maar deze morgen, zat ik met zorgen,
Wat zal het worden die eerste dag

Wist het wel zeker, nu ben ik klaar.
Want het gaat worden … een superjaar!
Toetsen en taken, ik zal ze maken.
Vrienden,  vriendinnen wij gaan beginnen!




We dansen het nieuwe schooljaar in!






En daarna weer netjes in de rij ...



We vliegen het schooljaar in.
Wie kan het vliegtuig vouwen dat het verst vliegt ?



       We testen het uit.


Tijdens de speeltijd worden we door ' de Vriendenkring ' getrakteerd op lekker gezond fruit.

 

Nadat we alle boeken, schriften en mappen netjes in orde gebracht hebben is het tijd voor een spelletje.







Na zo een dagje hebben we het weekend wel verdiend. ☺☺☺

Tot maandag allemaal!

1 opmerking: