donderdag 25 september 2014

Laat je toekomst voorspellen

Deze week keken we in de ' glitterbol ' en voorspelden we elkaars toekomst.
We zijn veel van elkaar te weten gekomen , maar ...
neen , we verklappen lekker niets ... sssssttttt.

                                         
                                         Ik zie ... ik zie ... ( ik zie niks )


                                         ik zie wat jij niet ziet ...


                                         Voor Wannes ziet de toekomst er rooskleurig uit .


                                         Rune luistert aandachtig .



                                         Lennard zit volledig in zijn rol .


Kijk naar de toekomst

Kijk niet naar achter
Maar kijk nou vooruit
Pak al die kansen
En neem je besluit

Laat het naast je liggen
En vergeet je verleden
Neem al jou geluk mee
We staan nu in het heden

Ga voor je toekomst
En behaal al je dromen
Want dan weet ik zeker
Dat jij er zult komen


Geen opmerkingen:

Een reactie posten