zondag 16 december 2018

Let it snow,let it snow, let it snow...

Repeteren...repeteren... onze kerstevocatie komt eraan!!!












































 Vrijdag 14 december... het is zover.

 Dit jaar willen we  eens geen cadeautjes
Alleen kerstman, een flink pak sneeuw
U woont toch dicht bij koning Winter?
Hij heeft genoeg, vast voor een eeuw


Als u het vraagt, dan geeft hij denk ik
U wel een zak of twintig mee
Of zal  zo veel te zwaar zijn, kerstman
En krijgt u dat niet op uw slee?





Het mag natuurlijk niet ontdooien
Dan smelt mijn sneeuw beslist te gauw
En daarom vraag ik, geef mij ook maar

Een grote doos met winterkou





Ik werd heel langzaam wakker, ik wreef m'n ogen uit 
Ik werd heel langzaam wakker, ik wreef m'n ogen uit 
Ik kon het niet geloven, maar voor de vensterruit
Viel zacht naar beneden, de eerste sneeuw







Kijk eens naar omhoog en kijk de lucht is grijs en zit vol vlokken 
'k Wou dat dit kon blijven duren, dat het nooit meer zou stoppen 
'k Voel me zo gelukkig in de eerste sneeuw
'k Voel me zo gelukkig in de eerste sneeuw 




Oh, the weather outside is frightful                                           
But the fire is so delightful                            
And since we've no place to go                   
Let it snow, let it snow, let it snow
         









     
En de dag erna  gebeurde het...



Groep 7 wenst een witte Kerst voor iedereen!!!



3 opmerkingen:

  1. Het kerstoptreden was supermooi. Een dikke proficiat aan alle leerlingen en leerkrachten! Allemaal sterren op en naast het podium!
    Groetjes, Ann (mama Jonas)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Het was een prachtig optreden!!
    Dikke proficiat aan gans groep 7!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Het was een supermooi optreden. Mooi gedaan allemaal. Het was echt genieten...

    BeantwoordenVerwijderen